WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG - CERITA JIJUN

Friday 10 January 2014

BUAT DUIT DENGAN MUDAH

 okey start cuti sem aku terus demam . niceeeee!!! but so far Alhamdulillah dah beransur pulih :) dan otak aku hanya fikir cari duit duit duit duitt . nk keja? okey 1/2hb nanti ganti along sbb dia cuti . okey tuja .tp niat nk berniagaa lah kann . ehhh bukan nasi lemak ka , yong tau fu , rojak buah , mengkudu goreng apa tuuu tak tak takkk ***tangan dibahu mata keatas :P okey plan nk jual ''mask for face'' aku nk jual benda yg modal sikit tp untung banyakk boleh??!! hahaha kadang-kadang tahap ketamakan aku tu lebih teruk dari orang utan yg berebut dan control pisang dengan sekutu dia . orang utan makan pisang eh? :3 

aku merajinkan diri menyelongkarrr serta menyelidik MR GOOGLE  and finally dpt . buat duit dari rumah tanpa modal . TANPA MODAL TANPA MODAL!!!  FUHHHHHH!!! mau gilaa aku . cekang bijik mata membaca , mengkaji semua pasal ni so aku simpulkan aku mencuba walaupun risiko agak tinggi kan kan hmm . tp disebabkan aku kaki menghadap laman sosial cenggini why not aku cuba kan xD

1)

Anda hanya perlu open link di bawah dan register sebagai member. 

 >>> http://bit.ly/1bRavbo <<<
>>> http://adf.ly/cQiZr <<<
>>> http://bit.ly/KPdxrf <<<


2) ikut je arahan yang disuruh

3) earning engko akan betambah lah . dah cukup matang nanti  boleh cashout !! matang ? haha dak masud aku bila dh smpai jumlah yang sepatutnya untuk cashout ;) hehehe


okeyy ! tu sajaa perkongsian untuk harini . senang je . takpayahhh nk jual barang , nk beli topup etc . duduk guling - guling atas katil pun dapat duit . nasiblahh kan . org cakap rezeki tu masing-masing punya hal . tp kita hanya membantu dan berkongsi ;) peace yoww! ^^

**risiko tanggungan anda sendiri . terima kasih
    boleh percaya ke idok tu terpulanglah . sesuka cuba :)


No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana membaca :)
tinggalkan komen dan cadangan anda dibawah
(anonymous users)